Prognoza wyników
Analizując wielkość rynku i konkurencje doszliśmy do wniosku ze trafiliśmy na zaniedbaną cześć przemysłu muzycznego. Dobierając wielkość zysku a sezonowość wybraliśmy miesiące letnie czerwiec lipiec na czas naszej trasy koncertowej. Powodem tej decyzji była grupa docelowa jaką są osoby w wieku 18-27 lat uczące się.
Więc analogicznie nasza ewentualna publiczność ma dużo czasu wolnego (wakacje).
Kolejnym kryterium jakim kierowaliśmy się przy prognozie zysków były lokale w których ma występować zespól „chodzik”. Większość klubów mieści się w atrakcyjnych lokalizacjach
i występ jest zapewniony na 100 %.
Przechodząc do konkretów dokując zestawienia zysków i start jesteśmy przekonani o sukcesie naszego przedsięwzięcia.
Koszty
-opłaty związane z trasą koncertową (noclegi wyżywienie) 8,000 zł
- drukowanie (plakaty, ulotki itp.) 12,000 zł
- produkcja płyt 10,000 zł
- transport 6,000 zł
- reklama 9,500 zł
- rezerwa finansowa 5,000 zł
- materiały 6,000 zł
-wynagrodzenia 15,000 zł
- suma 71,000 zł
Zyski
-Przychody ze sprzedaży płyt 30,000 zł
-Przychody ze sprzedaży biletów 36,000 zł
-Przychody ze sprzedaży gadżetów
(koszulki, naszywki itp.) 11,000 zł
-suma 77,000 zł.
|